انجمن مهندسی علوم وصنایع غذایی دانشگاه سنا

 

مشاور عالي سازمان سنجش از آغاز زمان ثبت‌نام آزمون كارشناسي ارشد 92 در آبان ماه خبر داد. دكتر حسين توكلي در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهي» خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، با بيان اينكه ثبت‌نام آزمون كارشناسي ارشد از نهم تا 16 آبان ماه انجام مي‌شود، اظهاركرد: داوطلبان مي‌توانند در مهلت مذكور به سايت سازمان سنجش به نشاني www.sanjesh.org، مراجعه كنند.

 توكلي با اشاره به تصويب تغيير زمان برگزاري آزمون كارشناسي ارشد، گفت: آزمون كارشناسي ارشد 92 در طي روزهاي 18 تا 20 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

 در همين رابطه نادري‌منش معاون آموزشي وزارت علوم در گفت‌گو با ايسنا در خصوص نحوه برگزاري و ظرفيت پذيرش آزمون كارشناسي ارشد 92، گفت:‌برنامه وزارت علوم افزايش اين ظرفيت است.

 

سرویس: دانشگاه و حوزه - آموزشي خبرگذاری ایسنا



ادامه مطلب...

ارسال توسط انجمن علمی صنایع غذایی

 

 

آغاز سال تحصیلی 92 - 91 را به تمامی دانشپذیران و اسـاتیـد محترم، پـرسـنل و هـمـچنیـن اعـضای محتـرم انـجمـن علـمی دانـشگاه سنـا تـبریک می گوییـم.

 

                                            (انـجمن علـمی دانشـگاه سنــا)

                                               (مهندسی علوم و صنایع غذایی)





ارسال توسط انجمن علمی صنایع غذایی

 

کاربردهای بیوتکنولوژی در صنایع غذایی

مطالعات صورت گرفته نشان داده است که جمعیت جهان تا اواسط قرن حاضر، دو برابر خواهد شد و این در حالی است که اکنون نیمی از کودکان جهان از غذای کافی محروم هستند. همچنین فشار از طرف مصرف‌کنندگان، خصوصاً در کشورهای صنعتی، باعث شده است که تولید محصولات غذایی بطرف استفاده‌ از مواد افزودنی “طبیعی” و بکارگیری روش‌های فرآوری نزدیکتر به روش‌های طبیعی، جهت پیدا کند. نکات، به همراه سایر مزایایی که وجود داشته‌اند، روش‌های بیوتکنولووی در صنایع غذایی را گسترش داده‌اند. با توجه به گسترش صنایع غذایی در کشور ما، آشنایی مختصر با کاربردهای بیوتکنولووی در صنایع غذایی مفید به نظر می‌رسد:

بقیه مقاله در ادامه مطلب...

 



ادامه مطلب...

ارسال توسط انجمن علمی صنایع غذایی
 
اصول نگهداری مواد غذایی
 
عمر ماندگاری به مدت زمانی پس از تولید فراورده می گویندکه در صورت نگهداری در شرایط تعریف شده ،ویژگی های مطلوب حسی ،شیمیایی ،فیزیکی ویا ویژگی های میکروبی حفظ شده و درنهایت فراورده سالم و مناسب باقی میماند .
 
قرار دادن موادغذایی در یخچال برای مدت طولانی کار بسیار راحتی است اما به خاطر داشته باشید که خوراکی ها ومواد غذایی در یخچال برای همیشه تازه نمی مانند. در این بخش به شرایط و زمان نگهداری مواد مختلف در یخچال اشاره شده است....

 

بقیه مقاله در ادامه مطلب...

 



ادامه مطلب...

ارسال توسط انجمن علمی صنایع غذایی