انجمن مهندسی علوم وصنایع غذایی دانشگاه سنا

 

1-  مسئول فني بايد به صورت فعال در ساعات توليد و بسته بندي در کارخانه حضور داشته باشد و امور مربوطه را نظارت وسرپرستي نمايد در غير اينصورت پروانه اش به مدت سه ماه لغو مي گردد . در صورتيكه مسئول فني در دوره هاي آموزشي، سمينارها و گردهمايي مسئولين فني شرکت مي نمايد، لازم است موضوع با هماهنگي دانشگاه علوم پزشكي مربوطه بوده و منحصرا با تعيين جانشين موسسه اجازه فعاليت دارد.

 2-  ابلاغ به موقع جهت تمديد پروانه هاي ساخت به مدير عامل کارخانه و در صورت عدم اقدام وي مراتب را به اداره نظارت برمواد غذايي، آشاميدني، آرايشي و بهداشتي دانشگاه مربوطه گزارش نمايند.

بقیه در ادامه مطلب...

 



ادامه مطلب...

ارسال توسط انجمن علمی صنایع غذایی

 

حفظ و نگهداری مواد غذایی بوسیله تخمیر یکی از قدیمی ترین روش هاست. مثال رایج آن تخمیر شیر به وسیله مخمرهای مولد اسد لاکتیک است که به میزان قابل توجهی در تولید فرآورده های تخمیری شیر مثل ماست، پنیر، خامه ترش، کفیر و غیره مورد استفاده قرار می گیرد

 مقدمه :


 حفظ و نگهداری مواد غذایی بوسیله تخمیر یکی از قدیمی ترین روش هاست. مثال رایج آن تخمیر شیر به وسیله مخمرهای مولد اسد لاکتیک است که به میزان قابل توجهی در تولید فرآورده های تخمیری شیر مثل ماست، پنیر، خامه ترش، کفیر و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

بقیه مقاله در ادامه مطلب...

 

 



ادامه مطلب...

ارسال توسط انجمن علمی صنایع غذایی
 
 
آگهی استخدام در یکی از بزرگترین شرکت های فعال در تولید مواد غذایی آماده و نیمه آماده
 
 
برای دریافت اطلاعات به ادامه مطلب بروید...

 



ادامه مطلب...

ارسال توسط انجمن علمی صنایع غذایی